วันเสาร์ที่ 23 สิงหาคม พ.ศ. 2557

งานแปลข่าว

      Promineo Whiskey

      Promineo whiskey was created by Chad Michael Studio, as a way to promote the launch of the design studio. Promineo is the latin word meaning 'to stand out' and the aim was to develop a label that did just that. A run of 300 bottles was created and sent to clients and agencies.
      "The label design took many weeks in development and a equal amount of time was dedicated to the actual printing of the label. The label was printed using 'old school' methods which consist of 2 engraving inks and 2 foils on Neenah Epic Black. This printing process ensures that no two bottles are the same. Each individually printed, hand labeled, and hand numbered."

      วิสกี้ที่โดดเด่นที่สร้างขึ้นโดยชาดไมเคิลฟองที่จะส่งเสริมการเปิดตัวของการออกแบบการศึกษา เขาอ้างว่าความสำคัญของฉลากที่โดดเด่นและประสบความสำเร็จละตินอเมริกัน จากหลักสูตร 300 ขวดถูกสร้างขึ้นและสาเหตุและหน่วยงานของตน 
      "ชื่อเรื่องของการออกแบบในจำนวนของสัปดาห์ที่เท่ากับจำนวนเงินของเวลาที่มีความมุ่งมั่นในการพัฒนาและเป็นที่ออกจากป้ายพิมพ์. โดยใช้วิธีการโรงเรียนเก่าที่ชื่อของหมึกพิมพ์ 2 2 และวางมันได้ในนีนาห์จากการทำงานของสีดำมหากาพย์. ได้ถูกวางไว้ในที่ปลอดภัยนี้คือว่า ไม่เพียง แต่พวกเขาเป็นโรงเรียนมัธยมที่เดียวกัน. แต่ละคนหนึ่งโดยหนึ่งในการพิมพ์มือที่มีข้อความและมือหมายเลขสำหรับหลากหลาย ".

      Pat and Stick's Ice Cream


      There are only a few weeks of summer left, which gives us plenty of time to ogle this design for Pat and Stick's Ice Cream.  Designed by Sydney based, The Offices, this project reminds me of an old-school ice-cream parlor meets the hipster era.
      "In the time since we’ve created the Pat & Stick’s brand identity, these guys have grown to become an established presence in foodie circles. This launch of deluxe ice creams called for a nuanced style that introduces the brand to an even wider audience. We used a creamy palette and a guileless copy tone to express the product’s original tagline – authenticity in every bite."

      มีเพียงไม่กี่สัปดาห์ของฤดูร้อนซ้ายซึ่งทำให้เรามีเวลาเหลือเฟือที่จะเล่นหูเล่นตาการออกแบบนี้สำหรับแพ็ตและติดของไอศครีมที่ ออกแบบโดยซิดนีย์ตามสำนักงานโครงการนี้ทำให้ผมนึกถึงโรงเรียนเก่าไอศครีมไปตามยุคทันสมัย
      "ในช่วงเวลานับตั้งแต่ที่เราได้สร้าง Pat & สติ๊กของเอกลักษณ์ของแบรนด์ที่คนเหล่านี้ได้เติบโตขึ้นเป็นที่ยอมรับในวงการนักชิม. การเปิดตัวของไอศครีมที่ดีลักซ์ที่เรียกว่ารูปแบบที่เหมาะสมยิ่งนี้ที่แนะนำแบรนด์เพื่อผู้ชมได้กว้างขึ้น เราใช้สีครีมและโทนสำเนาตรงไปตรงมาในการแสดงของผลิตภัณฑ์เดิมเชือก. - ความถูกต้องในทุกกัด "

   Kyya Chocolate

      Designer Greg Jackson, of Thinkpen Design, created a line of packaging for KYYA Chocolate to help differentiate it from other chocolates on the shelf. The design centers around the brand and their logo by using it as a background image for the square paper-made container. Each type of chocolate has its own color helping the consumer easily tell one from another visually. The logo, that is present throughout the packaging resembles tree branches, which can be associated with authentic, natural products.
      “Kyya Chocolate is a locally created upper- to mid-price point artisan chocolate based on single origin beans from 10 different countries. The visual branding and positioning of this chocolate is geared toward both the small coffee shop as well as specialty regional grocers. The brand is built on the visual elements inspired by the cacao plant as well as generally earthy textures but then with just a light, careful infusion of modern to reflect how the target buyer sees herself.”
      
      เกร็กแจ็คสันนักออกแบบของ Thinkpen ออกแบบสร้างสายของบรรจุภัณฑ์สำหรับ Kyya ช็อคโกแลตที่จะช่วยให้ความแตกต่างจากช็อคโกแลตอื่น ๆ บนหิ้งศูนย์การออกแบบทั่วแบรนด์และโลโก้ของพวกเขาโดยใช้มันเป็นภาพพื้นหลังสำหรับภาชนะบรรจุกระดาษทำตาราง ประเภทของช็อคโกแลตแต่ละคนมีสีของตัวเองช่วยให้ผู้บริโภคที่บอกได้อย่างง่ายดายจากอีกหนึ่งสายตา โลโก้ที่มีอยู่ตลอดทั้งบรรจุภัณฑ์ที่มีลักษณะคล้ายกิ่งไม้ซึ่งสามารถเชื่อมโยงกับของแท้ผลิตภัณฑ์ธรรมชาติ
      "Kyya ช็อคโกแลตที่สร้างขึ้นเฉพาะพิมพ์ใหญ่ถึงกลางเดือนราคาช็อคโกแลตช่างฝีมือจุดขึ้นอยู่กับถั่วกำเนิดเดียวจาก 10 ประเทศที่แตกต่างกันการสร้างตราสินค้าภาพและการวางตำแหน่งของช็อคโกแลตนี้จะมุ่งเน้นทั้งร้านกาแฟขนาดเล็กเป็นพิเศษของชำในระดับภูมิภาค แบรนด์ที่สร้างขึ้นบนองค์ประกอบภาพแรงบันดาลใจจากพืชโกโก้รวมทั้งพื้นผิวดินโดยทั่วไป แต่แล้วมีเพียงแสงแช่ระวังที่ทันสมัยเพื่อสะท้อนให้เห็นว่าผู้ซื้อเป้าหมายที่มองเห็นตัวเอง ".

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น